
W Schronie odbędzie się druga edycja wydarzenia Santa Grafika. Zainicjowane w tym roku spotkania projektantów będa wydarzeniem cyklicznym, odbywającym się co miesiąc. Skierowane do wszystkich osób działających kreatywnie: designerów, ux-owców, content creatorów i wszystkich innych osób posługujących się dziwnymi tytułami w stopkach mailowych. Podczas drugiej edycji na scenie wystąpią: Michał Mierzwa ( Uniforma Studio), Bartosz Włodarczyk i Łukasz Słotwiński. Na koniec odbędzie się panel z gośćmi wydarzenia, który poprowadzi Weronika Harzyńska. Wspiera nas (mentalnie, merytorycznie i duchowo) Maciej Piątek (The Brief).
BIO GOŚCI:
MICHAŁ MIERZWA
Projektant z 12-letnim stażem i partner w Uniforma Studio. Od początku swojej zawodowej praktyki nie tylko projektował identyfikacje, ale również organizował wydarzenia kulturalne i festiwale. We współpracy z muzykami tworzył audiowizualne występy w klubach i galeriach sztuki. Branding postrzega jako bardzo złożone i wrażeniowe doświadczanie marki, mocno osadzone w kulturze. Z tego powodu w projekty identyfikacji wizualnych angażuje nie tylko tradycyjne projektowanie 2D, ale także interakcje, animacje i 3D. Ojciec dwóch córek.
Zapytany o czym będzie mówił, napisał:
"To co robiłem w przeszłości (przez 10 lat organizacja imprez, festiwali i występy VJ w klubach), to jak to wpływa na naszą obecną działalność, jak świadomość kultury pomaga budować marki i w drugą stronę, jak świadomość budowania marek może pomagać promować wydarzenia kulturalne i dlaczego warto wspierać kulturę. Temat na przykład: “Branding w kontekście kultury”. Ewentualnie, jeśli uznasz to za dowcipne: “Branding. Trochę kultury!”
Na resztę dowcipów czekajcie do 29.09!
BARTOSZ WŁODARCZYK
Multidyscyplinarny Art director i Projektant pochodzący z Poznania. Z wykształcenia jest inżynierem, grafikiem stale poszukującym nowych dróg rozwoju. Włodarczyk to zdobywca wielu krajowych i międzynarodowych nagród oraz wyróżnień na festiwalach takich jak: Cannes Lions, Golden drum, Eurobest, New York Festivals® Advertising Awards, KTR, Polish Graphic Design Awards i inne. Jest kilkukrotnym laureatem konkursu dla młodych kreatywnych Young Creative.
Bartek zdobywał doświadczenie reprezentując największe polskie i międzynarodowe agencje oraz studia projektowe takie jak Saatchi&Saatchi, McCann Worldgroup, 180hearbeats + JvM, BNA czy The BEAST. Odpowiadał za komunikację i design m.in Mastercard, Unicef, WWF, McDonald’s czy Coca - Cola. Jest również autorem książki o historii designu marki E. Wedel.
Jego specjalizacją jest tworzenie nowoczesnej komunikacji w nowych mediach, storytelling oraz branding. Prywatnie miłośnik sportu oraz kina noir.
O czym będzie mówił?
“Blah, blah, blah, blah, blah, blah, blah in Dying Lights II. “
Czy w skrócie:
Tytuł prezentacji jest długi, ale historia, którą Wam opowiem krótka - jak w Dying Lights II stworzyliśmy świat, który stanowi odbicie naszej ludzkiej natury.
ŁUKASZ SŁOTWIŃSKI
Od 18 lat piszę, wymyślam i projektuje. Równolegle, byłem też menedżerem w mediowej korporacji, a zespoły pod moim kierunkiem zdobyły 25 nagród kreatywnych w dziedzinie designu w tym za najlepszą identyfikację kanału telewizyjnego w Europie dla Minimini+, złoto KTR za czołówkę serialu Belfer, czy prace identyfikacji kanałów Canal+
Pracowałem jako dyrektor kreatywny i artystyczny w Young & Rubicam, G7, Canal+ i BNA. Przez 7 lat zarządzał wewnętrznym działem kreacji Canal+
Tworzyłem i projektowałem m.in. dla: Colgate, Palmolive, Danon, Fortis Bank, Saturn, PBP Bank, Plus, Heyah, Belfer, Canal+. Minimini, Kruk, Big Milk, Kuchnia+, Papaya Films, cyber_Folks, m-Bank
A posłuchamy wystąpienia o:
Uncesored, unseen or unpublished - czyli wszystkie najdziwniejsze i najważniejsze momenty z 18 lat mojego zawodowego dorastania.
Dowodziki są?